jövőtudatos életünk mozzanatai

Agyerekmellett– bemutatkozom én

Az első poszt jogán: ismerjétek meg a posztolót nagyvonalakban

2020. január 20. - Kertész Tamara

agyerek.jpg

Van a pszichológiában egy teszt, amelyik a szívem egyik kis csücske. Önismeretre, tréningeken bemelegítésre, jégtörésre is kiváló és sok-sok más érdekes kutatásban használták már. Ez a többek által ismert 20 állítás teszt. A lényege, hogy definiáld önmagad húsz állítással. „Egészítsd ki a(z) «... vagyok.» mondatot, húszszor.”– hangzik az instrukció. Első körben, az első bejegyzésben én is így szeretnék bemutatkozni nektek. (Persze, ha van kedved ragadj papírt, Word-öt vagy idelenn a komment mezőt és mutatkozz be te is ebben a formában! Tökre érdekelne, hogy kik találnak rám itt. J )


Sziasztok! Én...

... KertészTamara vagyok

... Pszichológus vagyok

... Anya vagyok

... Feleség vagyok

... Nő vagyok

... 26 vagyok

... Ismét kismama vagyok

... Szeretek főzni és szépeket alkotni

... Énekesnő vagyok

... Tréner vagyok

... Tudatos vagyok

... Coach vagyok

... Előadó vagyok

... Lassan-lassan lassuló vagyok

... Sokoldalú vagyok

... Egy sokat beszélő ember vagyok

... Általában nyitott vagyok

... Igyekszem észrevenni az apró örömöket az életben

... Egyke vagyok

... Természetszerető vagyok.

 

 

Persze, mikor milyen sorrendben. Ez nagyon sok mindentől és sok mindenkitől függ. Azt remélem, hogy ezen a blogon sok olyan bejegyzést fogtok még találni, amiből sokszor 20 ilyen állítás kiderül majd. És azt is remélem, hogy azoktól, amiket a saját életemről leírok, a ti 20 mondatotok is kibővül, optimalizálódik, megszilárdul.

 

Kertész Tamara vagyok, az #agyerekmellett blog szerzője és szellemi tulajdonosa.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://agyerekmellett.blog.hu/api/trackback/id/tr815417792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása