jövőtudatos életünk mozzanatai

Rólam

2019. augusztus 25. - Kertész Tamara

Kertész Tamara vagyok.

És igen, még mindig én vagyok #agyerekmellett is. Azt gondolom, hogy megfelelő választ adok az anyaságra, és igyekszem megfelelni, amikor az élet új és új kérdéseket tol az arcomba.
Pszichológus vagyok, van karrierem.
Feleség vagyok, van egy remek (és übertürelmes) férjem.
Nő vagyok, vannak vágyaim és szeretem a szépet.
Háziasszony vagyok, van egy nagy kihívás-házunk egy város melletti kis faluban.

Igyekszünk fenntarthatóan, minél kevesebb hulladékkal élni. Vidéken. Megtermelni, amit meg tudunk. Használni amink van. Utazni, élni, önkifejezni. Lassan élni, megtanítani a gyermekeinket arra, hogyan élvezzék az életet, anélkül, hogy ártanának, hogyan találjanak apró örömöket. 
 

Életünk képekben az Instán.
Ha valami olyat teszel, amiben önmagad maradtál, mégis jövőtudatos voltál és értéket adtál át a gyerekeidnek, használd az #agyerekmellett taget!

A bejegyzés trackback címe:

https://agyerekmellett.blog.hu/api/trackback/id/tr4815024412
süti beállítások módosítása